اداره کارگزینی
شرح وظایف
تهیه و تنظیم آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذی ربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید.
مراقبت در اجرای مقررات انظباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری.
برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی موردنیاز دانشگاه و تهیه و تنظیم اصلاح مجموعه شرح وظایف ،نمودار و پستهای سازمانی و تشخیص و تعیین رسته و رشته های شغلی پست های سازمانی باتوجه به طرح های طبقه بندی مشاغل با همکاری مدیریت برنامه ، بودجه، تحول اداری و بهره وری.
ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه.
نظارت بر امور حضور و غیاب ، طرح تمام وقت ، اضافه کاری و انتصاب کارکنان(هیات علمی و غیرهیات علمی)
نظارت بر امر ارزشیابی کارکنان.
انجام امور اداری ، ترفیع و تغییر پایه و رتبه کارکنان