اداره کارگزینی

شرح وظایف

تهیه و تنظیم آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذی ربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید.

مراقبت در اجرای مقررات انظباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری.

برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی موردنیاز دانشگاه و تهیه  و تنظیم اصلاح مجموعه شرح وظایف ،نمودار و پستهای سازمانی و تشخیص و تعیین رسته و رشته های شغلی پست های سازمانی باتوجه به طرح های طبقه بندی مشاغل  با همکاری مدیریت برنامه ، بودجه، تحول اداری و بهره وری.

ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه.

نظارت بر امور حضور و غیاب ، طرح تمام وقت ، اضافه کاری و انتصاب کارکنان(هیات علمی و غیرهیات علمی)

نظارت بر امر ارزشیابی کارکنان.

انجام امور اداری ، ترفیع و تغییر پایه و رتبه کارکنان